اخبار کلوب

      تاثیرات لباس کار مناسب

      چرا کیفیت لباس مهم است؟

      لباسهای باکیفیت نسبت به پولی که خرج میکنید ماندگاری بیشتری دارند، راحتتر هستند و در حین پوشیدن ظاهر و احساس خوبی به شما میدهند. بهتر از همه این است که می توانید کیفیت را در هر جایی پیدا کنید. به جای خرید کالاهای متوسط، برای کالای با کیفیت هزینه کنید که ماندگاری بیشتری دارند.

      به راحت بودن لباسهایتان اهمیت دهید

      باید در انتخاب لباس کار، اصل راحت بودن آن را در نظر بگیرید. چرا که در طول روز و در حین فعالیت، نشستن پشت میز یا راه رفتن، باید احساس راحتی داشته باشید. لباس کار شما باید با توجه به موقعیت یا شرایط کاریتان کمترین آزار فیزیکی را داشته باشد تا از میزان خستگی شما در کار بکاهد.

      باید در نظر داشته باشید همانطور که بری خرید لباس باشگاه خود حساسیت به خرج میدهید یا در انتخاب لباسی که در مهمانیها استفاده میکنید، وسواس دارید، خرید لباس کار نیز باید برای شما امری حیاتی و با انتخاب آگاهانه باشد.

      با خرید درست، شادی را برای خود میخرید

      اگر دقت کرده باشید، شما میتوانید با خرید 2 شلوار جین با کیفیت که در کمد لباسهایتان دارید، احساس خوشحالی داشته باشید و از پوشیدن آنها لذت ببرید. این در حالیاست که اگر 6 شلوار جین بیکیفت داشته باشین، استفاده از آن برایتان دلچسب نیست یا اعتماد به نفس شما را کم میکند.

      بنابراین علاوه بر کارایی لباس کار، ظاهر آن هم در احساس خوشحالی شما در زمان استفاده تاثیر زیادی میگذارد. پس زمانی که شما هزینهای را برای خرید لباسکار در نظر میگیرید به این موضوع هم بپردازید که تمام قیمتی که برای آن پرداخت میکنید، در نهایت به نفع شماست و صرفه اقتصادی فراوانی دارد.

      لباس با کیفیت شما را قابل اعتماد میکند

      مردم دارای سایز و ابعاد فیزیکی متفاوتی هستند، لباسهای ارزانقیمت، به دلیل دوخت و طراحی یکسان و سازمانی و بی دقت، در تن عدهی کمی از جامعه به خوبی ظاهر میشوند. تصور کنید برای یک جلسه مهم کاری، از کت و شلوار شخص دیگری استفاده میکنید که کمی از شما چاقتر است. زمانی که به جلسه میروید، افراد حاضر در اتاق با دیدن پوشش شما، حس ناخوشآیندی را تجربه میکنند که نهایتا منجر به آن میشود که از سطح اعتمادشان به کار یا تجربه یا قابلیتهای شما کاسته میشود.

      همین موضوع در زمان بازدید یک مشتری مهم از محیط کاری شما نیز اتفاق میافتد. لباس کار شما، نمایانگر میزان اهمیت شما به کاری است که در حال انجام آن هستید.

      درست است که خرید لباسکار با دوخت استاندرد هزینههای بیشتری دارد، اما این واقعیت که این لباسها تاثیر زیادی بر هویت فردی و شغلی شما میگذارند را نمیتوان انکار کرد.

      بنابراین برای ایجاد حس خوب و بالا بردن کیفیت عملکردتان، علاوه بر کیفیت و راحتی لباس کار، باید در انتخاب ظاهر بهتر و مناسب با اندام خود دقت کنید. چرا که چه دوست داشته باشید یا نه، این انتخاب روی هویت کسب و کار شما تاثیر میگذارد.

      با انتخاب درست لباسکار میتوانید هم کیفیت کار خود را بالا ببرید و هم از نظر روانی، حال خود و اطرافیانتان را بهتر کنید.

      : 2107 - : 1400/12/11 - : 212
      1400/12/11