اخبار کلوب

      خصوصیات فنی دستکش جوشکاری

      از مهمترین نکاتی که در مشاغل صنعتی میتوان به آن اشاره کرد حفظ مسائل ایمنی و حفاظت فردی در محیط کاری است. مرغوبیت لباس کار و وسایل حفاظت فردی که در هنگام کار باید از آنها استفاده شود جزو مواردی است که هیچ کارفرمایی نباید ان را نادیده بگیرد.

      دستکش جوشکاری یکی از این وسایلی است که در انتخاب آن باید نهایت دقت به عمل آید. جنس این نوع از دستکشهای مخصوص جوشکاری باید از چرم گاوی (اشبالت طبیعی) باشد.

      چرم گاوی بخاطر مقاومت بالایی که دربرابر حرارت دارد گزینه مناسبی برای این دستکشها به حساب میآید. در گاهی اوقات از دستکشهای آلومینیومی برای کارهای جوشکاری استفاده میشود، اما جنس چرم حرارت کمتری را انتقال میدهد و انعطاف پذیری بالایی دارد.

      برای محافظت بیشتراز دستها، کف دستکش از داخل لایی دوزی شده تا هم از حرارت زیاد جلوگیری کند و هم در مقابل برخورد با اشیاء تیز مقاومت داشته باشد.و همچنین ساق دستکش جوشکاری باید بلند باشد تا از پاچش و قطرات مذاب حاصل از جوشکاری بر روی دست جلوگیری کند. صنایع پوشاک خادم همیشه از مرغوبترین و با کیفیت ترین محصولات در سبد کالایی خود استفاده میکند. سلامتی شما عزیزان در اولویت وظایف لباس کار خادم قرار گرفته است.

      : 36 - : 1400/02/01 - : 444
      1400/02/01