اخبار کلوب

      در خرید لباس کار به چه نکاتی باید دقت شود

      لباسکار جز مهمترین و اساسی ترین وسایل مورد نیاز به منظور بالا بردن درصد ایمنی و معرفی مشاغل مورد نظر است. در خرید لباسکار نه تنها باید به طرح و جنس پارچه توجه کرد، بلکه نوع و محکمی دوخت لباس نیز بسیار مهم است.
      برای طراحی یک لباسکار مناسب باید به مدل و رنگ سازمانی و ترکیب رنگ استفاده شده در آن دقت کرد چون نه تنها باعث راحتی در حین استفاده از آن میشود بلکه باعث بالا بردن روحیه نیروی کار و زیبا شدن محیط کار میشود همچنین یک لباسکار باید استاندارد الگویی داشته باشد که فرد زمان استفاده احساس ناراحتی نکند چون همین خود باعث پایین آمدن انرژی فرد و در نتیجه کم شدن بهره وری آن میشود.

      در دوخت لباسکار باید از نخ های ضخیم و چند لایه و دستگاه دوخت صنعتی استفاده شود که مقاومت و ماندگاری لباسکار را بالا می برد متریال مورد استفاده شده در لباسکار باید متریال مرغوب باشند که در زمان استفاده لباسکار به سرعت خراب یا آسیب نبینند جنس پارچه مورد استفاده در لباسکار بر اساس نوع مشاغل و محیط کار متفاوت است اما باید به طور کلی برخی ویژگی ها از قبیل ثبات رنگ و بدون آب رفت بودن و همچنین بالا بودن وزن پارچه که نشانه کیفیت و استحکام پارچه است، توجه کرد.

      صنایع پوشاک لباسکار خادم با نیروی مجرب در طراحی و دوخت و با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها توانی این را دارد که باکیفیت ترین لباس کار های مختلف و متنوع را برای صنوف مختلف تولید و عرضه کند.

      : 39 - : 1400/02/19 - : 671
      1400/02/19